2012-11-03
 20:09:02

Att jag aldrig lär mig..

Fick tuppjuck på min utväxt idag så jag tog saken i egna händer. Köpte en toning och slängde i, inte kan det ju bli sämre tänkte jag. Och sämre blev det väl egentligen inte, det var näst intill omöjligt att det skulle kunna bli det, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig om vi säger så. Köper man chokladbrun, ja då räknar man ju med att det blir någorlunda chokladbrunt. Men icke. Det blev väldigt mycket mörkare än innan och ganska rött.

Att jag inte bara väntade tills jag åker hem till Lidköping nästa gång. Där har jag ju både en och två vänner som får betalt för att färga hår. Har förvarnat Lina om att hon kan få jobba lite på att fixa en vettig färg så småningom. Lättare sagt än gjort förmodligen.

Sitter och kollar på handboll. Sverige briljerar väl inte direkt mot Holland, men vinner det gör de nog till slut.

Tidig sänggång ikväll. Klockan är bara barnet (20.00) men jag är sinnessjukt trött. Det glamorösa livet som småbarnsförälder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: