2012-10-30
 13:46:29

Fika

Har precis kommit hem efter att ha varit och handlat. Så skönt att göra det själv utan Tobias. Han frågar i princip om vi är klara innan vi har gått in i affären. Thilda är däremot med på noterna och låter det ta den tid det tar.

Har slängt i mig lite lunch i form av lättkvarg, hallon och skivad banan. Supergott och egentligen alldeles för nyttigt. Har dock bestämt mig för att det är slut på allt godis och kakor and so on.. Ett par kilo till kan allt försvinna även om alla graviditetskilon (plus några till) är borta. Det lär de inte göra om jag inte lägger manken till, så nu bli det hårdare veckor och fria helger till att börja med. Ska även införskaffa mig ett TRX-band så jag kan börja träna här hemma.

Måste väcka Thilda nu och mata samt klä på henne (hon fick åka i pyjamas till Ica). Vi ska nämligen åka till Taberg och hälsa på Lily, Hanna och Johan. De bodde tidigare i huset bredvid oss. Vi gick först i samma föräldragrupp, och så föddes Thilda och Lily på samma dag. Stackars Hanna gick, för övrigt, med värkar i huset bredvid och såg mig bli hämtad av inte mindre än 2 ambulanser. Så det kan bli.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: