2012-10-06
 22:39:32

Hemma och vänder

Kom hem från Lidköping igår kväll och i morgon förmiddag åker jag och Thilda tillbaka. Tobias har match i Borås, sen åker han direkt ner till Malmö för mässa med jobbet. Roligare att vara med familjen än att vara själva hemma.

Har varit en sväng på A6 idag igen. Känns som mitt andra hem. Kan ju konstatera att det är lätt att fördriva en del tid med shopping när man är föräldraledig. Tur att det mest blir kläder till Thilda, och att det är billigt. En vinteroverall, ett fleeceset, små lurviga stövlar och en tröja följde med hem.

Väl hemma har jag monterat i sittdelen i barnvagnen. Thilda är inte speciellt förtjust i vagnen när hon är vaken, så vi ska se om det bli bättre så här. Man kan nämligen ha fullt sittläge, halvt liggläge och fullt liggläge så vi testar de två sista. Än är hon för liten för att sitta upp.

Thilda och Tobias har somnat, och jag gör dem strax sällskap. Är inte lika bortskämd med sovmorgnar längre, så jag behöver somna i någorlunda tid. Oftast blir det uppstigning vid 8-snåret. Ibland har jag tur och får somna om ett par timmar till. I morse fick jag dock sova till strax efter 10. Tobias gick upp med Thilda vid 07.30. Så skönt!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: