2012-09-13
 23:14:12

2012.09.13

Idag har vi varit ute på både det ena och det andra, jag och Thilda. Började dock morgonen med att tvätta. Därefter fick jag målat halva Thildas rum, i helgen ska det bli klart. Givetvis kommer det upp en bild när allt är i ordning.

Åkte sedan en sväng till A6. Tänkte inhandla tossor och mössa till Thilda, dock fanns inte rätt storlek. Blev en tröja och rouge till mig själv i stället.

Vidare till Tobias jobb för lunch. Sedan hem igen och en strykning färg samt förberedande av kvällens middag.

Därefter tog vi en tur till hallen för att se mina gamla lagkamrater spela. Thilda charmar som vanligt byxorna sv de flesta.

I morgon blir det ännu mer målning. Vore skönt att få det klart, dock är det ju helt upp till Thilda. Är hon på humör och kan roa sig själv i babysittern ska det nog gå. Dessvärre var det väldigt mycket gnäll idag vilket innebar en hel del bärande för min del. Hoppas på bättre lycka i morgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: