2012-09-25
 15:11:00

Babymassage & shopping

Nu har vi varit på första av tre tillfällen med babymassage. Mysigt, men jag hade gärna blivit masserad jag med. Har ont i varenda led, och här hemma kan man ju inte räkna med någon hjälp. Får nog ta och boka mig en tid någon dag. Å andra sidan är det inte mer än rätt att min kära sambo överraskar mig med det.

Hann med en tur till A6 i förmiddags. Rena hysterin på Lindex. En tjej längre fram i kön handlade för över 6000:-, hon hade nog banne tagit av alla plagg/accessoarer som fanns. För min del räckte det med en body och ett par byxor till Thilda. Dock var det redan utplockat så det fick bli strl 74. Ett tag kvar tills hon kan använda det med andra ord.

Till mig själv blev det en tröja och ett par skor. Fick även mail om att min HM-beställning skickats så den bör väl dimpa ner i morgon. Kul med lite nytt! Ska nog ta helgen till att rensa ur garderoberna på sånt som inte används.

Nu blir det en power nap och kl 17 middag med Niclas och Mattias.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: