2012-09-29
 10:38:56

Handboll x2

Bloggpaus igår. Höll mig sysselsatt med annat. Började med att åka upp till Tobias för lunch. Supergod lax blev det.

Var även på IKEA och köpte skohyllor, trådbackar och galgar. Köpte dessutom lite mer kläder till mig själv på H&M, en skjorta, en t-shirt och ett linne. Hämtade ut mitt H&M-paket, innehållandes 4 tröjor och ett par svarta jeans, samt en traderavinst (overall/åkpåse i fleece till Thilda, vann den för 1 kr).

Väl hemma sov Thilda ett par rimmar så jag hann sätta ihop alla grejer jag köpt, och organisera om i garderoberna. Fram med höstskor och jackor, och bort med sommargrejerna.

Efter middagen spenderades kvällen framför tv:n i sovrummet. Det är tydligen Ryder Cup i helgen så jag är förpassad till sovrummet. Tänker liksom inte sitta och titta på golf.

Thilda har sovit uselt i natt och vaknat för mat en gång i timman. Tänk om hon kunde äta rejält första gången, så hon blir mätt, i stället för att somna om direkt. Dessutom verkade hon vilja ta morgon vid 7 när Tobias gick upp till jobbet, men som tur var fick jag henne att somna om. Ca 3 timmas extra sömn till mig.

Idag ska vi hänga i hallen hela dagen. Först är det hemmapremiär för Hallbys damer, och sedan har Cyrus herrar match (samma serie som Borås).

Trevlig lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: