2012-09-10
 13:38:54

Måndag all over again

Första dagen hemma på nästan en vecka. Även om jag mer än gärna är hemma i Lidköping är det skönt att vara för sig själv bland sona egna saker. Att bo i en väska är sådär kul.

Hur som helst har sista veckan varit super. Hunnit med en dag hos farmor, fika hos Lina med Emelie, brunch med Lina, toppat och färgat håret, firat mamma som fyllt år, trampat sönder ett par av mina nya glasögon osv.

När vi kom hem igår kom en tjej och köpte Attract-bandet. Skönt att bli av med det. Det tar onödig plats och jag fick ändå en bra peng för det. På kvällen kollade vi Hallbys seriepremiär i nya hallen. Det blev förlust. Hade nog hoppats på ett lite större evenemang kring matchen med tanke på att det var en inofficiell invigningsmatch, tyvärr var det rätt lamt.

Idag har jag och Thilda en rejäl slappardag. Hon behöver nog varva ner lite efter en knapp vecka borta. I morgon åker vi nämligen till Ullared med Elin. Thilda får följa med eftersom Tobias måste jobba. Det blir med andra ord ingen heldag där. Vi ska nog lyckas klara av det på några timmar. Pengarna från promenadbandet kommer med andra ord väl till pass.

Förresten, Thilda har lärt sig att härmas. Hon visar tungan både till höger och vänster nu. Kanske borde dra ner på det lite, annars är det väl det enda hon gör till slut 😜


Gabriella

otroligt inspirerande blogg!! :)

Kolla gärna in min blogg på www.gaaabrielaa.blogg.se :)



PUBLICERAT: 2012-09-14, 19:52:08 | URL: http://gaaabrielaa.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: