2012-09-24
 20:12:12

Tipptopp

Höfterna okej - check! Inga fel på Thilda alls med andra ord. En röntgen ska dock göras vid 6 månader eftersom hon förmodligen låg länge i säte. Mindre kul var att få sitta och vänta 1 timma på läkaren. Sen tog själva besöket typ 2 minuter. Nåväl. Är det något man har gott om när man är föräldraledig då är det tid.

Storhandling efter sjukhuset och matlagning därefter. Nu kollar jag X-factor innan Tobias kommer hem från träningen. Thilda ligger bredvid mig och tjattrar som bara den. Sparkar och flaxar med armarna också. Sötnos.

I morgon blir det nog en sväng till A6. Ska köpa ett par skor jag hittade i helgen, och även kolla in Missoni-kollektionen på Lindex. Finns ett set till bebisar som är så sött. Får dock se om det finns i så liten storlek. Efter lunch är första babymassagen och på eftermiddagen ska jag och Thilda käka middag med min kollega Mattias och Niclas, vår chef. Skoj!

För övrigt gjorde jag ett riktigt kap idag. Klickade hem ett par jeans och 4 tröjor från H&M. Ordervärdet blev drygt 900:-, men med massa rabatter pröjsade jag bara 480:-. Kul när man får till det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: