2013-02-24
 19:48:00

8 månader

Sista inlägget handlade bl.a. om att vi skulle till BVC. Thilda är numera 8 månader, väger 8,8 kg och är 70 cm lång. Stor tjej!

I fredags spenderade jag dagen i Ullared med Ida. Många bra inköp, och faktiskt inte ett enda dåligt. Blev mest grejer till Thilda, men även något till mig och desto mer till hemmet.

Igår kom min mamma och pappa till oss och sov över tills idag. För att få så mycket tid som möjligt med Thilda. Tyvärr är det nog inte min skull de kommer för längre :)

I skrivande stund sitter jag på läktaren i Borås och kollar på handboll. Sen match i dag så vi kommer vara hemma i Jönköping rätt sent. Thilda har dock sovit sig genom hela matchen, så vi får väl se hur färden hem blir. Glatt eller grinigt.

I veckan som kommer ska vi spendera så mycket tid som möjligt med Tobias. På fredag börjar han nämligen nytt jobb igen som Skoda-säljare på Atteviks. Vi är superglada över att ha haft honom hemma i två veckor. Blir desto jobbigare sen med jobb och handboll, men det är bara att gilla läget. Inte så långt kvar av handbollssäsongen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: